Thursday, July 16, 2009

::my last day::

30 jun 2009
last day aku keje as research assistant doc azlizam kat fakulti perhutanan UPM..
ingat dulu time memule msok, sesegan gle..baju pown pki baju kurung jek.haha.
pastu ngan ila ber'kakak2'..then die ckp kau aku sudeyh!haha.
skema la plak aku ni kan..haha. aku kan bdk baek (acehh!)haha.
pastu da xpki bju kurung da..suar je memanjang.ikotkan si ila r neh.layannn ;p

aku keje situ under projek kedah. tp tlg si ila wat projek kat tnpp. tnpp stand 4 taman negara pulau pinang.slaloo r ulang alik penang.besh even penat cket!hehe. bos plak sporting.lg r besh..hee.pas ila da blah dpt PTD kat putrajaya..tinggal lah aku sowg2 jd ra doc.sengal2 ayam jap la aku keje situ dulu.hahah!

sepanjang aku keje cni, byk yg aku blaja.name gunung2 yg aku ta penah dgr pown ade.besh gak fakulti hutan ni rupenyerr..mcm2 r aktiviti dorg wat.swonok doe dpt camni..suke2!!

selame aku keje cni about 7 bulan lamenye aku dpt la g melawat byk tmpt2 menarik selain byk info aku dpt.thus, aku dpt g indonesia 2 kali..hee.g jakarta n bali.besh woo!

kawan2 kat cni pown besh! tanx korang..leh join men futsal sesame even baru knal..tanx korg!
lebiu! korg mmg sempoii..
;D

especially tanx to dr. azlizam aziz..bosh aku yg sporting.cuz amek aku jd ra die even aku bkn bdk hutan..byk sweet memory kat cni..yg pahit ade gak..mls nak ingat..
chill sudeyh!haha.
yg penting aku heppy n dats all.
aku hepi.aku gembira.aku suke.aku..aku n aku..

on my last day..doc celebrate kat marriot putrajaya.hee.besh2!!

memory.. (^_^)



beef lasagna

kami
hisyam, kak mimi, doc azlizam, aku n nana

pic kngn ngan mahasiswi n mahasiswa
universitas udayana

wit ila n mr giant turtle :D

No comments:

Post a Comment